Kategorier
Betaling løsning
Certifikat
SSL Certificate

Afbestillinger & Returneringer

e_otpik_dk photo eoptik_dk_zpsvarrasbe.png

 

Beskadiget emballage

Kontaktlinser og tilbehør leveres i en robust beholder af tilstrækkelig størrelse, og dermed kan du være sikker på at du modtager din forsendelse ubeskadiget og i god stand. Men hvis kassen er beskadiget, skal du nægte at modtage pakken fra vores logistisk partner og angive årsagen i leveringens protokol, såsom "betydelig skade på kassen," "flydende lækage" etc. Du bør også kontakte os med det samme, så at vi hurtigt kan reagere på problemet og give dig en ny levering.

 

Garanti og Retur

 

Garantiperioden på 24 måneder begynder, når varen er modtaget af køber. Hvis det købte, emballagen eller brugsanvisningen knyttet til det angiver en udløbsdato efter særlige juridiske bestemmelser, skal garantiperioden ender på udløbsdatoen. Vi plejer leverer kontaktlinser med en udløbsdato længere end 24 måneder. Anvendelsesdato er tilgængelig for ethvert produkt i vores web-butik. Hvis du har spørgsmål eller er i tvivl om anvendelsesdatoen, bedes du kontakte vores kundeservice helpdesk  kundeservice@eoptik.dk

 

Klager og returneringer

 

Hvis du ønsker at returnere et beskadiget eller defekt produkt, anbefaler vi, at du placere den i en stiv kasse og sender den med anbefalet post. Dette er for at forhindre skader under transport. Hvis du ønsker at returnere kontaktlinser der er blevet udpakket (eller brugt), skal de forhindres i at udtørre under transporten. Vi anbefaler, at du placerer objektivet i en beholder med opløsning og sætter det fast. Da hver returnering er enestående på sin egen måde anbefaler vi dig til at kontakte vores kundeservice helpdesk på forhånd at fastsætte de nøjagtige detaljer i returneringe (hvor mange linser vil blive returneret, var pakken åbnet eller uåbnet, vil kassen indgå i det tilbagesendte, partiets varenummer, etc.) på kundeservice@eoptik.dk. Det produkt, du ønsker at returnere bør ledsages af et brev, der beskriver produktets fejl, og det forventede resultat.

 

Defekte linser

 

Hvis du har nogen klager over kvaliteten af dine linser (rødme, sløret syn, ubehagelig følelse, tørhed), kan vi sende linserne tilbage til producenten, som så vil udføre en grundig kvalitetskontrol af linserne. Bemærk, at denne proces kan tage op til to måneder, herunder forsendelses tid, da vi afventer det endelige resultat fra producenten. Nogle linser kan være nød til at blive sendt til udlandet til analyse, som også kan påvirke længden af denne proces. Når en fejl bliver godkendt af producenten, vil vi sende dig nye objektiver med samme parameter kombination gratis. Men hvis det er konkluderet at der ingen fejl er på produktion, kan vi ikke refundere dig for linserne eller sende et nyt par.

 

Utilfredshed med et nyt mærke af linser

 

Skift til et nyt mærke af kontaktlinser, selv hvis de er anbefalet af en specialist, har en risiko for at dette nye mærke ikke passer til brugeren. Sælgeren er ikke ansvarlig for eventuelle medicinske komplikationer eller ubehag, der kan komme af at bruge sådanne linser. Vi råder dig til altid at rådføre dig med din øjenlæge eller optiker inden du forsøger nye objektiver. Hver bruger kan have en anden erfaring med den samme type af linser. Vi kan kun bytte disse objektiver hvis emballagen er uåbnet og ubeskadiget.

 

Utilfredshed med virkningen af farvede linser

 

Den ultimative effekt af at bære farvede linser er meget subjektivt og kan variere afhængigt af mange forhold og påvirkninger. Først, vil effekten blive påvirket af pigmentering fra dine øjne. For det andet kan det blive påvirket af eksterne faktorer, såsom lysforhold, make-up og tøj valg. Desuden typen af farvede linser (forbedrende eller ugennemsigtige) kan give et andet resultat på hvordan din naturlige øjenfarve bliver dækket. Da  det er umuligt at forudsige resultatet for hver enkelt person, kan vi ikke tilbyde en refusion på farvede linser, hvis du er utilfreds med resultatet.

 

Returadresse

Cloud Fulfilment,

Anton House

Christy Way,

Basildon, SS15 6TR

United Kingdom

 

De returnerede varer skal være komplette

 

Varerne må ikke anvendes eller være beskadiget. Den originale emballage må ikke være åbnet. Hvis forbrugeren har åbnet den originale emballage, så kan produktet ikke længere anvendes pga af hygiejniske årsager. Et sådant produkt kan ikke længere sælges og kan derfor ikke returneres.

 

Nødvendig dokumentation

 

Vedlæg venligst købsbevis, som vi udstedte din kopi eller dit ordrenummer. Glem ikke at inkludere din bankkontonummer.

 

Varerne skal returneres i original stand

 

Vi anbefaler, at sende de returnerede varer i en stiv papkasse snarere end en kuvert (selvom det er en anti-shock kuvert). Hvis forsendelsen lider skade under transporten, er vi ikke forpligtet til at acceptere det. I tilfælde hvor køberen ikke vil have varen alligevel, og hvis køber overholder ovenstående betingelser, vil han eller hun modtage en fuld refusion herunder de oprindelige forsendelsesomkostninger. Køber bærer kun omkostningerne ved at returnere varen. refunderingen vil kunne ses på  kundens konto inden for 2-10 dage efter modtagelsen af returvarerne i en tilstand hvor de kan sælges igen.